Klachtenregeling bij Karma Trainingen

Bij Karma Trainingen streven we naar het bieden van de hoogste kwaliteit in onze diensten en trainingen. Toch kan het voorkomen dat u niet volledig tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom hebben wij een duidelijke klachtenregeling opgesteld. Via deze regeling zorgen we ervoor dat uw klachten op een zorgvuldige en constructieve manier worden behandeld.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Als u een klacht heeft, kunt u deze schriftelijk indienen via e-mail naar klachten@karmatrainingen.nl, gericht aan de klachtencommissie van Karma Trainingen. Mondelinge klachten worden niet in behandeling genomen. In uw klacht dient u de volgende informatie te vermelden:

  • Uw naam en contactgegevens.
  • De specifieke training, dienst of persoon waarover u klaagt.
  • Een korte en duidelijke omschrijving van de klacht, ondersteund door feiten.

Binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging per e-mail, inclusief een kopie van onze klachtenregeling.

Wat gebeurt er nadat u een klacht heeft ingediend?

Na de indiening wordt uw klacht behandeld door de klachtencommissie van Karma Trainingen. Deze commissie bestaat uit een onafhankelijke voorzitter en drie medewerkers van Karma Trainingen. Uw klacht wordt zorgvuldig beoordeeld en, indien nodig, wordt u uitgenodigd voor een gesprek met de commissie.

Binnen zes weken na ontvangst van de klacht ontvangt u bericht of uw klacht ontvankelijk is verklaard. Als de klacht ontvankelijk is, wordt deze verder onderzocht en volgt er een uitspraak binnen één maand na beraadslaging. De commissie kan ook verbetervoorstellen aan Karma Trainingen doen om herhaling van de klacht in de toekomst te voorkomen.

Kosten en verslaglegging

De behandeling van uw klacht is volledig kosteloos. Echter, eventuele reis- en verblijfskosten, evenals kosten voor juridische bijstand, komen voor uw eigen rekening. Jaarlijks wordt er een verslag opgesteld door de klachtencommissie waarin bevindingen en aanbevelingen worden opgenomen, waarbij de privacy van betrokkenen gewaarborgd blijft.

Voor meer gedetailleerde informatie over onze klachtenprocedure, kunt u ons volledige klachtenreglement raadplegen.

Bekijk Klachtenregelement

Klachten